sista dagen!

Dagen böjade med en besvikelse, Gävle bocken har brunnit ner utan att jag ens hunnit se den, jag hade liksom tänkt att gå och kolla på den i helgen, men nu fick man visst inte se den. Det värsta är att den inte ens varit uppe i en vecka, sjukt störande.
Aja nästa år ska jag fan gå och kolla på den samma dag som den sätts upp för att vara säker på att jag får se den.
Var sista dagen på praktiken idag, lite tråkigt att lämna alla, kommer kännas jätte konstigt att gå tillbaka till skolan igen, men men 1,5 vecka kvar ungefär sedan får jag jullov skulle man kunna säga. :D
Fick en present/Julklapp av en pojke idag, sjukt söt unge, inte varje dag man får riktiga paket av ett barn. :D
I paketet fanns det julservetter, ahlgrens julgranargodis och en jätte gullig tomte som fick ta platsen på min hylla. De tackar man för. :D
Har även fått jätte fina teckningar och sånt under den här tiden och bara idag har jag fått 2 stycken, så har en hel låda typ. xD
Nu längta man bara tills skolan är över så man får börja jobba på riktigt.

Slutade vid 2 idag, så har städat lite här hemma och varit och handlat massa godis och chips inför kvällen, man måste ju ladda med gosaker då man ska få främmande, nämligen så att min käre vän Nita kommer och hälsar på idag. Jag ska alldeles strax dra mig neråt mot tågstationen och hämta upp henne, sen blir det väl äta något gott och film/tv mys ikväll skulle jag tro. :D

Ha en jätte bra helg, kramisar!

Kommentarer
Postat av: nita

Nästa år kommer jag till dig dagen innan de sätter upp bocken, eller så. Så SKA vi hinna se den! :D

2011-12-05 @ 14:05:06
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0