Packelipack

Verkar vara något knas med min blogg, det visas bara ett halvt skrivfältet och då känns det ju jobbigt och skriva, så provar nu ifrån mobilen och se om det vill funka bättre.:)
har haft heldags föreläsning, ganska drygt så tycker att jag förtjänade pizzab som jag och Olivia delade på när det var lunch. Det ända bra är väl att det snöat en hel del här idag så nu är det äntligen vitt på backen och är väl snart dags att ta in cykeln i förrådet.:)
Efter att ha varit här i Gävle i 5 veckor så börjar jag faktiskt längta hem till Timrå så bestämde mig för att åka hem några dagar tidigare än planerat. Tajmar in det bra tills då släkten är på besök också eftersom mamma fyller år.:) så nu ha jag packat det som går att packa dagen innan och drar hem imorgon, mitt på dagen.:) nu blir det snart sängen, godnatt!


Kommentarer
Postat av: moaa

Hur länge stannar du? :)

2011-12-07 @ 22:39:21
URL: http://moaanordiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0