lilla julafton :)

Lite sammanfattning från gårdagen!

Tog min tunga packning och böjade att gå mot bussen vid 14:00, kändes som att man skulle bryta axlarna av sig, skyller på paketen och datorn, de som var de tunga sakerna.
Inte nog med de, så halkade man ca 3 gånger och var nära på ett antal gånger så trodde nästan att jag skulle missa bussen, men klarade mig.
Så på bussen mötte jag upp Sofie, sedan mötte Nita upp oss på busshållplatsen inne i Härnösand för att sedan bege oss vidare hem till henne.

Vi åt först lite mat innan vi började med pepparkaksbaket.
Våra pepparkakor blir alltid så fina och speciellt då glasyren blev för lös först så det förstörde typ allt, men huvudsaken de går att äta. ;P
Senare spelade vi lite spel, Tick tack bom, Twister och Cluedo tror jag att det hette, och även tjockade i oss massa gosaker så det kändes som magen halft skulle spricka sedan.
Bytte julklappar gjorde vi också, fick en rosa, söt cupcake som man kan hänga upp och en annan cupcakeliknande typ skål eller vad man ska kalla det, som man kan ha något i, av Nita, sedan fick jag något nagelkit av Sofie, Tack så mycket till er båda.:)
Sofie behövde åka hem på kvällen tråkigt nog, men jag och Nita fortsatte kvällen med två julfimer tills vi somnade.

Idag gick vi på stan en sväng och kikade runt innan jag väl hoppade på en buss påväg hem.
Så nu på kvällen har jag varit ute och gått lite med mamma, kändes i låren och i rumpan kan jag säga, märks att man inte kunnat rört sig på länge nu. xD


Inte lite kladdigt efter glasyren då. xD

Vad tycker ni om kaninen? ;)
HAHA vafan peppisar har väl också kön. xD

Kommentarer
Postat av: nita

Men charmig bild på mig. -.-

2011-12-21 @ 07:03:46
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0