Jullov

Ursh, kunde inte sova så mycket inatt för hade så jäkla ont i bröstet då jag andades och hostade, så kände att jag ville hellst inte als kliva upp imorse då klockan ringde, men man var väl tvungen.
Fattade ingenting av dagens föreläsning, vad den hade med oss att göra, det jag tyckte skulle vara intressant att höra på som han tog upp innan var om mobbing, men det började han inte med och vid pausen så kände jag att, ne jag dra hem, är bara onödigt att lyssna på något som inte ger något, sen var det fler som gick hem så då tyckte jag också att jag kunde få göra det. ;P HAHA.
Tog istället en trip på coop och köpte cola och choklad till hemfärden, och drog sedan hem och packade ihop det sista, och kan säga att trots att mama tog ungefär hälften av alla mina saker igår så kan jag säga att min är överfull och väger bly, så blir nog bussen ner till stan/tågstationen idag om jag inte ska bli pensionär imorn pga ryggskott eller liknande.
Tåget går strax efter två, så är en liten stund kvar, tycker tiden kan gå lite fortare, vill komma iväg nu. :P HAHA.

HAHAH kom på nu, att jag kommer se riktigt snygg ut då jag åker hem, färgglad om inte annat, för måste åka i onepiecen om jag ska få med mig den hem, vilket jag vill ha, och den är rosa, har uppsatt hår så tänkte ta mitt pannband och det är gult, min jacka är blå. HAHAHHA FINT!
Kanske ska ta ett kort så ni få se hur man kan se ut om man heter Elin Andersson och har hundra olika färger på allting. xD

Ha en bra dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0