julbord ;P

Dagen har spenderats framför datorn för att skriva lite på rapporten, och nu är jag äntligen klar med den uppgiften, nu ska bara mamma läsa igenom den sen sa jag slänga in den på Blackboard, skönt.
Vid middagstid har jag varit och ätit julbord på ikea med familjen, mormor och jonas m.f, alltid trevligt förutom att ikeabordet pajade mitt halsband, suck enda kedjan jag hade kvar ju som va bra.
Men förövrigt så var det bra. :P

Nu håller jag på att fixa lite julfilmer inför lilla julafton imorn, så ska strax slå in de julklappar som ska med imorgon och leta fram något sällskapsspel, vet inte om jag har något roligt så vi få väl se om man hittar något.

Sedan blir det julkalendern också, kände att jag inte hade tid att kolla på den nu då den går på tv, så det är tur svtplay finns så man kan kolla senare. ;P

Aja dags att börja med allt om man ska hinna ta det lugnt sen också.

Kommentarer
Postat av: nita

Kollar typ alltid på svtplay nu för tiden, missar den alltid när den går på tv. XD Vi måste se den imorgon iallafall. (:

2011-12-18 @ 19:22:41
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0