ingen rubrik!

Känner att snart åker kameran fram, har blivit dåligt med bilder nu på sista tiden men har haft lite mycket och göra och imorse hade jag fixat en bild jag skulle lägga in men ska jag vara ärlig så försvann den till något bra ställe jag inte kan hitta den på, så blev inget av de.
Två till julklappar är nu inslagna, en är till Nita och 1 till Sofie och ni kommer aldrig kunna gissa vad det är på utsidan iaf. Tror jag måste träna på paketinslagning, seriöst jag kunde krulla snören förut, men nu går det inte längre utan att man her sönder snöret, och att sätta snören i kanterna på paketet är också svårt, finns det ingen paketkunskapskurs man kan söka? ;) HAHA
Aja det är ju trots allt det inuti som räknas, inte hur det ser ut utanpå, fast i år hade jag velat fixa till mina paket med en extra sak men än en gång har jag glömt att köpa det, och nu har jag ju bara två paket kvar och då känns det inte lika roligt. =( besviken man blev att man aldrig ska komma ihåg att köpa det man vill innan man väl behöver det.

Juste, gick igenom förrådet och kollade jackor som man hade där, både någon gammal dunjacka och vårjackor och finns alldeles för mycket som man inte använder, så någon lycklig människa kan ju få bli en jacka rikare. ;P
Och apropå få något, så skulle Mathias ge bort ett par byxor han inte kunde ha längre, ett par vita chinos typ, och mamma bah: Vem skulle kunna tänkas kunna ha de här då? och tänka sig att lilla jag kunde det så jag snodde mathias gamla byxor ja, känns lite smått fult, trodde inte jag skulle kunna ha dem, men jodå. ;D

Iaf så har det snöat typ hela dagen så nu är det vitt och fint igen och hoppas det kommer mer imorgon, och gärna efter de och efter de, ja massa snö vill man ju ha och gärna på julen. :D
Skulle behöva styla om mitt hår lite innan jul ja, men alla frisörer är ju så dyra och så rik är man ju inte efter att ha köpt massa julklappar och sånt, så om det är någon trevlig människa som känner sig som ett med sax och hår så hör gärna va dig så kan du tjäna en slant. Skulle vilja färga håret också, men klippa känns viktigast så får vi se hur jag gör med färgningen. ;P

Ne nu ska jag ta mig en macka innan det blir sängen , godnatt!

Kommentarer
Postat av: nita

Tror det är fe på snörena i år. Mina gick också sönder hela tiden!



Moa kan kippa. Tror hon tar 150:- för det. Om du är intresserad.

2011-12-18 @ 23:32:00
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0