helgbesök

Helgen är snart över och jag kan nu uppdatera bloggen lite igen, har haft besök av Nita i helgen så har inte kunnat skrivit så mycket, man vill ju vara social mot folken som kommer och hälsar på mig. ;P

Helgen har varit jätte rolig och började med att jag mötte upp Nita på tågstationen vid 5 tiden på fredagen, vi drog oss hem till mig och käkade lite Sibylla och såg på julkalendern. Därefter tjockade vi massa gott till tv/film och hade det trevligt.
På lördagen så tog vi oss ner på stan och letade efter julklappar, Nita kom hem med en del men själv kom jag bara hem med ett par överdragsbyxor till mig själv. Intersport hade lagerrensning så var lite billigare än vanligt, 200 spän är ett bra pris tycker jag, annars hade det kostat 400 liksom.
Köpte en julsmothie på Naked juicebar, ganska gott fakiskt, hade ju lovat Nita att vi skulle gå dit då hon kom och hälsade på mig bara för att de har så goda Juicer,smothies där. :D

På eftermiddagen så ställde vi oss och lagade finmiddag, fläskytterfilé och hemmagjord potatisgratäng, vi kommer snart vara proffs på den maträtten eftersom vi åt just det sist också. xD HAHA.
Vi kollade på Elf som gick på tv och andra filmer, sen gjorde vi massa annat skojs också. :)

Idag blev det mest lugnt, en promenad, film och ja massa skratt och prat, tycker vi fått skrattat och haft roligt hela helgen, kändes lite tomt när hon åkte hem bara, men det gör det ju alltid då man haft någon hos sig en helg.
Men vi får ju snart träffas igen, eftersom vi ska ha lilla julafton hemma hos henne i år. :P

Nu väntar jag på att Copycats singers ska börja på tv, funderar på om man kanske ska duscha nu innan så man har det gjort och bara kan lägga sig sedan.
Hoppas ni också har haft en rolig helg, kram!


Kommentarer
Postat av: nita

Det kändes as tomt då jag kom hem och väntade på Jocke. Haha!

Kan ju säga att jag lär ju åka till dig oftare! :D

2011-12-05 @ 13:56:35
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0