En fullspäckad dag

Hejsan hoppsan!

Vaknade av väckarklockan imorse och ville bara sova mera, kunde ju knapt sova igårnatt för låg och frös, hade ont i huvudet och kändes tjockt i halsen så tillslut gick jag upp och tog ibumetin, zyx och Bricanyl, och försökte tvinga mig till att sova.
Men trots att jag var väldigt trött imorse så tvingade jag mig upp för att tillbringa en rolig dag tillsammans med Nita. Det började med att vi drog till Himlabadet och plaskade runt lite, hade aldrig varit där förut, men det var helt okej, men Paradisbadet i Övik är mycket roligare.
Men att åka runt i strömmen var roligt, eller hur Nita? ;D Sedan fanns det två rutchkanor(stavning) som var jätte läskig, den ena var riktigt brant, gick typ stuprätt ner kändes det som, och fort gick det så vattnet splashades upp i ansiktet så man såg INGENTING, rekordet på att ta sig ner var 4 sek, så ni kan ju tänka er hur fort den gick.
Sedan var det en annan som der var kolsvart i med massa skräckljud i, kändes som att man åkte något spök tåg och väntade hela tiden på att det skulle hoppa fram ett skelett, men inte då. xD
Ne men det var roligt, men efter ca, 1,5 timmar var vi trötta och less, inget ställe att vara på när man är förkyld märkte jag, satans så anfådd ma var efter alla trappor, vi fick seriöst sätta oss och vila då vi gått upp, det är illa. HAHA xD
Efter badet så drog vi på donken och åt lunch, gott var det, sedan blev det en snabb tripp på stan då jag klpte ett par julörhängen, det är inget som man ser att det hör till julen direkt, men dom är röda och får bli mina julörhängen så aa, 50% om man är medlem, men bara idag så man måste ju passa på. :P

Tog en tripp upp till gamla skolan och hälsade på också, träffade Malte, men Svanthe behagade inte vara där då man kommer och hälsar på eller, kanske nästa gång. Nästa gång får vi väl köpa med oss bullar, då känner ju Svanthe fikalukt på långa vägar och stannar, eller vad tror ni. ;D HAHA.
Men det var roligt och hälsa på där också och det kommer vi göra fler gånger, hvfoto går väl aldrig att lämna. ;P

Märks att man inte är i Sundsvall så ofta längre, märkte att dem bytt namn på massa bussar, 1a och 1b t.e.x, hur förvirrande var inte det då vi skulle med 1:an för att hälsa på Sara, så fanns det helt plötsligt två stycken. :o
Och ja som ni såg så hälsade vi på Sara efter det, gav henne en julklapp och fikade lite i hennes nya lägenhet, alltid trevligt, så vi har hunnit med ganska mycket idag innan vi väl drog oss hemmåt, men det har varit en rolig dag.
Nu blir det middag och sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda.
Ha en bra helg. :)

Kommentarer
Postat av: nita

Riktigt kul har vi haft!

Ossian berättade att i den mörka finns det tydligen knappar på sidan som man ska trycka på för att få poäng. o: Det missade vi helt, haha.

2011-12-16 @ 20:16:11
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0