Den stora frågan.

Ikväll har jag haft Olivia på besök, vi har försökt att göra vetenskapsteoriuppgifterna, men kom bara igenom en av dem, krånglig uppgift det där, men huvudsaken man gjort del 1 som ska vara klart först.
Satt och letade några bilder på mina skivor och funderar, vart fan har mina studentbilder tagit vägen? Jag ska iaf ha dem på ett usb om jag inte ha dem på skiva, och då är den stora frågan, vart är det usbminnet någonstans? :O
Och isåfall, fattas det fler bilder? Svar: Ja det känns faktiskt som att det gör det, men vilka kan jag inte komma på.
Ne måste gå på jakt, vart mina bilder kan ha tagit vägen,ligger dem i Timrå kanske?

Ne nu ska en trött tjej gå till sängs och försöka sova. :) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: nita

Men så känns det för mig också, som att det fattas bilder.

Du hade kunnat få studentbilderna av mig då jag var hos dig.

2011-12-05 @ 23:17:38
URL: http://zphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0