Seg dag

Hejhej! :)
 
Vaknade imorse med en stor svart fyrkant på kinden, tänkte vafan har jag gjort för nått, men visade sig vara att jag sovit mot stämpeln jag hade på handen, och det värsta är att det går inte bort helt heller. :O
Förhoppningsvis tänker ingen på det. =)

Fikade lite snabbt och drog till coop för att ta ut pengar och även handla lite smågrejer som jag behöver. :)
När jag ska gå hem igen så börjar det ju självklart att regna, men som tur är så bor jag nära så jag hann inte bli så jätte blöt. :)

Sprang upp med grejerna till lägenheten och sprang ner till tvättstugan på en gång nästan och strök min tvättid som jag hade idag och bytte den tills på söndag, för inte vill väl jag missa kårkvällen bara för att måsta tvätta, och på söndag är det en ledigdag från det så då får det bli då istället. :)

Så nu ska jag strax börja göra mig i ordning för kvällens brännboll/party.
Vette fan vad man ska ha på sig för att det ska passa för regn och lekar men samtidigt fest. :O
Man gå ju inte med mjukisbyxor på fest iaf. :O
Aja måste försöka klämma in lite tid att äta på innan jag dra också, känner mig så slö idag så vettefan om jag orkar, eller t,o,m hinner göra mat. I värsta fall om det krisa med tiden så få jag väl springa och köpa någon mat, för måste ju äta någonting iaf, festa på tom mage är ju in te det bästa. :O

Skriver kanske senare. :)
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0