full rulle, kanelbulle

Igår var det full rulle i skolan, grupparbete på förmiddagen och dramalektion på eftermiddagen. 
Det var ju kul med drama och så men det suger ju ur sig en massa energi ur kroppen iaf så jag var helt död efter denna dag. Men det var bara att ladda om med en Caseinshake då man kom hem, byta om och sticka på träning, som då blev ett dans fusion pass tillsammans med Elin.  Det var jätte roligt, jag gillar verkligen den där instruktörens pass, dock kändes det att min kropp inte hade tillräckligt med energi, jag kände mig som en spagetti i kroppen, som om jag va sjuk och inte hade mina krafter kvar eller något liknande, men förhoppningsvis ska det väl bara ha varit något tillfälligt, jag tillåter inte att jag ska bli sjuk iaf, nene de ha jag varit tillräckligt. :) 
När jag kom hem så åt jag bara middag, diskade och la mig i sängen, tänkte att jag har ändå inget för mig och jag är trött så då kan jag lika gärna lägga mig i sängen och koppla av, kolla på ph när det börjar och liknande med fröken Andersson somnade innan 10 så det blev inget ph-tittande för mig, tur det finns play. ;P
Inte ofta man ligger i sängen så tidigt och defenitift inte ofta man sover innan 10 men det var otroligt skönt måste jag säga, dock fick man ju ta smällen och vakna tidigt idag då istället men det gör inget för jag hade ändå tänkt att städa lite här idag. Röja bort resväskan från i helgen som står mitt på golvet, det är väl egentligen den som gör att det ser stökigt ut här, men dammigt blir det ju tyvärr än då även om det ser städat ut på saker så jag ska väl ta en liten dejt med herr dammsugare och fru skurmopp? Och kanske deras lilla unge dammtrasa också, så ska de bli riktigt fint och fräscht här. :D
Så ska jag ta och byta ut lite ljus mot två nya fina ljuslyktor, alltid kul med lite nytt. :D
 
Vad händer annars idag, kanske något skojigare än att städa?
Jo efter lunch blir det träning med Elin, gymma ska vi göra, sedan tänkte jag prova något nytt till middag idag som jag hoppas ska bli bra och som jag ska gilla. :) Alltid kul och testa lite nya grejer.
Sedan blir det eventuellt tb-träning också om min kropp känner sig pigg för det.
 
Men nu ska jag sätta igång och städa lite så jag förhoppningsvis blir klar innan lunch! 
Ha en super bra dag!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0