partie

Fest igår då.. jag som varit duktig och inte druckit sedan nyår, ha inte direkt haft något sug av alkohol heller men nu fyllde Julia år så det är klart det blir lite party då. :) Dock har jag lite ångest för jag ha verkligen inga pengar alls nu så har fått låna massa från mitt sparkonto för att kunna leva typ och känns riktigt surt att ha lånat pengar från sparkontot till alkohol!!! Speciellt när man inser efter kvällen att det hade kännts bättre och varit nykter en kväll som denna. Ville inte vara det först för jag vet hur jävla tråk jag skulle ha då och jag vet hur jobbig man tycker att alla fulla människor är då, men det var en sån stämning som man hade kunna varit nykter på så det känns lite surt och ha slösat pengar på alkohol men det var iaf en jätte trevlig kväll hos Julia och det är ju huvudsaken. :)
Vi fick se en kille dra ner byxorna och göra helikoptern framför bussen, va ju en väldigt rolig syn... sjuk kille! xD
När folket drog ut på krogen vid typ halv 12  så drog jag hem så var inte hemma så sent heller, rätt skönt ändå. :)
 
Idag få vi se vad dagen har att erbjuda!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0