Bra helg

Söndag igen då!! :) Och Sverige tog guld i stafetten idag igen, grymt bra gjort och väldigt roligt. :D
Hade tänkt att ta sovmorgon idag men vaknade vid 7-halv 8 av att jag drömt en mardröm och tårarna rann ner för kinden, sjukt att en dröm inte bara kan vara inne i huvudet utan också visas på utsidan vissa gånger när man vaknar. :o Kunde iallafall inte somna om efter det men jag var ganska pigg ändå så gjorde inte så mycket. Fikade frukost och drog ut på en promenad i ett rätt så härligt väder skulle jag säga, 5 km traskade jag runt innan Os, så det blev en alldeles lagomt lång prommis. =)
 
Igår hade jag en jätte trevlig kväll med Emma, Ingela och en kompis till Emma.
Taccos, melodifestivalen, massa snack och mys med en hel del onyttigt gotta också, så de var jätte mysigt. =)
Lär dock få träna hårt i veckan för att bränna bort alla helgens kalorier, men det kan det vara värt ibland för att ha vissa "lyxstunder". 
 
Nu sitter jag och läser lite kurslitteratur och funderar på om man ska gå till affärn och handla lite snart, börjar bli hungrig så kan ju vara en fördel och handla de jag behöver till maten då. :) 

 
Hoppas ni haft en toppen helg för det har jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0