Min önskelista

 - Silvrig armklocka, ur och penn..
Regal damklocka brun 198 kr ur och penn ( ganska stor är den)
 
Ralph Lauren Big Pony Women Pink EdT
Ralph Lauren parfym ROSA.
Ralph Lauren Big Pony Women Set
 Eller hela kitet  vore najs :D 399 kr
Smycken: Speciellt örhängen och ringar
Presentkort på junkyard.se
Fotbad( bilder är endast exempel så menar inte att jag just skulle vilja ha den där).
Rubicson Smörgåsgrill
Smörgåsgrill/toastjärn ( finns för en 100 på kjell och co. nu).
 
Finare köksknivar. tex. Jamie Oliver. 
Kok bok ställ
Bokställ till receptböcker ( just denna finns på http://www.home-design.se/k%C3%B6k/419-kok-bok-st%C3%A4ll-.html och kostar 255 kr, men kan säkert finnas liknande på andra ställen).
Sånna här gosstrumpor, Cubus ca 40-50 kr. Är fin i alla färger!!! ( lånade denna bild från någons blogg kan va värt att nämnas) Dessa önskas mest för att jag inte kan välja färg själv ;) xD
 
Stor kandelaber att kunna ha stående på golvet.
Ljuslykta, grå
Stora ljuslyktor!
Body-butter
Body lotion - body shop :)
Eller från I love... Juste denna sort luktar sjuuuuukt gott! Finns på t.ex. Åhlens.
Yankee candle ljus... Luktar typ as gott i alla sorter!! <3
BaByliss-Paris-Curl-Secret-C1000E-webb
Denna locktång har jag varit sugen på ett tag nu. ;P Finns väl typ överallt där de säljer hårtänger.
köksvåg Rusta 100 kr.
Craft Active underställ.. Finns för 199 kr. nu på Intersport om mna är medlem. :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer dom stora ljuslyktorna ifrån? Skit fina

Svar: jag vet faktiskt inte, jag hittade bilden och tog som ett exempel på att jag ville ha stora lyktor bara.. :) Mn jag håller med, de är jätte fina. :)
Elin Andersson

2015-08-20 @ 13:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0