N0llninght13

Nollningen är över, vilket känns både tråkigt och skönt.  Det ska bli skönt att få komma tillbaka till sina vanliga rutiner, kunna äta mitt pencelin så jag bli frisk och även kunna hinna med att laga mat, diska och sådant.
Men det känns tråkigt att inte kunna hitta på massa roliga saker varje dag, speciellt med min fina rockabilly grupp. :P
Det har varit roligt att få "klä ut sig lite", jag är verkligen ingen rockabillybrud egentligen, men det var verkligen roligt och få ta del av den stilen ett tag under de flesta utav dagarna. :)
 
Det har blivit massa fester, roliga fester dock, men nu känner jag att alkoholen får vila en stund för mig del då den påverkar både vikt och hälsa.
Det har blivit massa lekar också såklart och en utav dagarna så fick jag och Madde äran att sitta på en utav stationerna på stadskampen. Det var både roligt och spännande då vi fick se lite olika kroppsdelar genom att nollorna skulle samla på sig autografer på kroppen av folk på stan(ju privatare delar destå mer poäng ;P)
Vi fick en hel del fjäsk, massa godis och massage av både rygg,nacke, händer, fötter ja allt.. :P
Vi fick fotpallar och sånger sjungda för oss, och de är ju inte varje dag folk sjunger "SEXIG PEDAGOG" till än. xD Ne men de var en väldigt rolig dag.
Har även gått runt i en super snygg rosa peruk under 1 dag(neontema).
 
Och varit lika läskig som en pirat en kväll(skepp och hoj tema). ;P
 
Men så har jag varit lite finare också då vi hade finsittning i fredags.
God mat, fina folk, fina tal och massa alkohol och dans. :) Ett bra avslut tycker jag. :)
 
2 super bra veckor har det varit, nu är det dags att ta hand om kroppen, äta pencelin så man bli frisk någongång och kan börja träna lite, äta bättre... mycket bättre!! Och börja gå tillbaka till allvaret och sätta in sig i massa plugg igen.  Ses nästa år nollningen. ;P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0