MÅNDAG

Då var man tillbaka till Gävle igen! :)
Resan hit var sjukt seg och förstår inte vart alla människor kom ifrån, det är liksom måndag och det var nästan fullt på tåget. Om man pendlar så borde man åka tidigare då jobb/skola oftast börja runt 7-8 och jag va inte framme förän vid 11 liksom, skumt.
Möttes iaf av en stor hög av post innanför dörren då jag kom hem, hinner fyllas på mycket under en vecka.
Möttes även av en inkräktare i soptunnan, en liten äcklig silverfisk hade tagit sig in där. Vart tusan kom den ifrån? Jag ha aldrig haft några sånna innan och det var endast den bara, vad jag märkt. De brukar ju dras till fukt, jag tycker inte att det är så fuktigt under min diskbänk men aja har diskat ur soptunnan så den känns fräsch åså.
 
Har i alla fall haft kursintro på nya kursen som ska handla om hållbar utveckling, en kort kurs med många uppgifter. :o Satt typ och hostade hela tiden så kändes som om jag skulle smitta ner hela klassen så att det tillslut bara är jag som kommer till skolan. :o Varför ska man alltid måsta hosta eller något då man måste vara tyst? Det är ju alltid så!
Aja inte mycket och göra åt saken när man är sjuk.
 
Just nu har jag äckligt ont i huvudet i alla fall och jag hoppas att det har gått över till imorgon så jag kan plugga lite då, få proppa i mig en Alvedon samtidigt som jag ta alla andra medeciner ikväll och hoppas att det hjälper.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0