inga mer restdagar

Sista dagen på förskolan är nu gjord, nu har jag tagit igen alla dagar som jag hade missat vilket känns bra. =)
Vaknade med as ont i nacken idag, vilket resulterade till huvudverk senare under dagen så har varit lite tungt då alla röster och allt bildas till en stor klump inne i huvudet som växer och blir större tills den snart exploderar..
Gick hem vid tvåtiden istället för tre så jag kan få ta det lite lugnt och vila. :)
Alla barnen hoppade typ på mig och vägrade släppa mig då jag skulle gå, söta små barn. ;P
Oftast söt iaf, inte lika roligt när man får höra att man ser gravid ut som jag fick höra idag.. Va en tjej som kände på min mage och frågade om jag hade en bäbis i magen för att det såg ut som så, och vad svarar man egentligen på det? visst min mage har varit och är jätte uppsvullen idag och ja jag kanske ser gravid ut men det är ju inget jag kan rå för då jag har en magsjukdom och just uppsvälldhet av magen är ett av symtomen..
Det var ju inte direkt så att jag orkade gå in på den detaljen med det barnet och bah: ja men hej jag ha en magsjukdom det är därför jag är så fet just nu. Vad skulle man få för frågor tillbaka då? säkert många som jag inte orkade svara på för tillfället, inte alltid så lätt, men det är ju något jag måste leva med hur mycket jag än önska att jag hade en frisk och normal mage..
 
Men men ikväll blir det lugnt för fröken Andersson, ska gå och handla lite till maten om en stund och sedan ska jag försöka röja upp lite här i lägenheten då det har blivit ganska kaos här, börja kan man ju alltid göra. =)

Ha en bra fredag/ eventuellt helg om jag inte skriver nått mer. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0