Vecka 12.

Eftersom jag inte haft tid och skrivit så många inlägg under veckan så tänkte jag göra en liten sammanfattning av vecka 12 nu.
Jag va på konsert på konserthuset med barnen på förskolan, väldigt roligt och mysigt var det. :)
Vi alla fick en varsin ägg-marackas efteråt. :D
Gemensamma godisteckningar, kappla,tussbollar, skridskoshower och massa annat roligt. :)
Snöstorm och decemberkänsla.
"slitit" på träningen ;)
Mysiga promenader, långa som korta, i solen och i solnedgång. ;P
Mysfredag först med film, morötter och dip och bara mig själv, var trött så orkade inte göra något speciellt.
Sedan igår lördag så blev det spontan utgång, tänkte först bara ta det lungt men så blev man inbjuden till fröken Andersson och det kändes ju mycket mer roligt. Så blev lite dricka, umgås med ett helt anderssongäng då det var jag Elin och hennes syster och sedan landa vi en sväng på Interpool och chillaxade lite, var iaf en trevlig kväll. :)
 
Har varit en bra vecka tycker jag och hoppas på en ännu bättre som kommer nu.
Det jag vet som är bra med veckan som börjar är att jag får mina nya pengar, som verkligen behövs nu.
Det är påsk vilket innebär en lite annorlunda praktikvecka, med påskvandring i kyrkan, utklädnad, och en trip hem till Timrå igen efter att ha varit här i 1 månad nu, jag ska äta godis med gott samvete eftersom att det är påsk och godis hör påsken till. :D
Så ja jag tror att det kommer bli en bra vecka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0