trevligt väder

Nu är det jul igen och nu är det jul igen och julen varar ända fram till PÅSKA!!! (8), jadu med detta väder så skulle man kunna tro det iaf. Idag har det varit ett riktigt april väder, snöat, slutat, snöat, slutat och fortsatt så..
Det har varit snöstorm och kommit en hel del ny snö faktiskt, vintern slutar inte än iaf för er som trodde de. ;P
Var en lång dag idag, från 09:00 till 18:00 så är lite trött och seg nu efteråt så slog på en film nu, en barnfilm faktiskt( Oliver och gänget) haha ;P. Jag tyckte om den filmen då jag va liten och de har ett spel på förskolan från den filmen så fick lite minnen från den och ville se den. Dock så är det sämst kvalitet då filmen är från 1988, riktigt tecknad så den är väl inte så jätte intressant längre, så lär nog inte kolla klart, så himla trött men ville se litegrann. ;P haha..
 
Ska nog ta lite yogurt nu tror jag, även om det blev en sen middag idag så känner jag mig lite småhungrig.
Imorgon är det fredag, dena vecka har verkligen gått fort men ska bli skönt med lite helg och få vila upp sig lite, samt röja lite här i hemmet. ;P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0