tisdagsträning

Dagens träning: 8,14 km powerwalk/ 1h: 24 min/ - 484 Cal , 157 squats och 154 situps.
Känner mig nöjd och trött i kroppen, ont i knät fick jag också vilket inte är så bra men får hoppas det är bättre imorgon för ha inte tid med nå knäont nu.
Drog på mig 2 halkvurpor så jag lyckades skrapa upp ena foten och halft vricka fötterna av mig, skavsår lyckades man ju också få men men.. är så otroligt halt ute nu så ta det försiktigt om ni vill ut och gå/springa, man får försöka göra det bästa utav det.
Men det var skönt med en långprommis så idag kommer jag att sova gott tror jag då jag är as trött redan nu.. :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Vi får ta en sån promis när jag kommer och hälsar på. Så skönt ju! :D Själv så var jag bara ute i 35min och gick strax över 3km. :)

Svar: Ja det kan vi absolut göra, fast hellst utan vurpor då.. :P Men 3 km är ju inte dåligt, skönt och vara ute och gå lite, men bli bättre sen när det inte är så jäkla halt ute. :P
Elin Andersson

2013-03-05 @ 19:57:01
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0