städning

Nu ha jag äntligen klarat av städkaoset som jag började röja bort igår, känns skönt och måste ju visa er hur duktig jag varit. ;)

Före:
Köket var något kaos men detta var efter att jag bakat och grejat så det var EXTRA mycket saker och disk framme då.
Där hade jag endå hunnit flytta på en väska som låg på soffan så här ser det inte så himla farligt ut.
Skor överallt!!
Hatthyllan var kaos!
 
Men så kommer det fina resultatet efter:
TOMT på skor! :D
blankt och fint
 
Ja lite bättre blev det ju, ser ju fint ut nu iaf, få se hur länge jag kan hålla de dock.. :P

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Måste kännas skönt att det är gjort! Du får försöka hålla det städat nu. :)

Svar: Ja precis, lite fint ska jag försöka hålla de iaf..:P
Elin Andersson

2013-03-08 @ 21:21:29
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0