Söndag!

Har fått hem 3 små snyggingar till mobilen, 2 våriga och fina och en söt panda som fick inta mobilplatsen först. :D
Nu är mamma och pappa tillbaka i Timrå igen men det har varit en bra och trevlig helg.
Melodifestivalmys med varm smörgåstårta, super gott.
Följt av massa annat tjockt som man egentligen inte bör trycka i sig men nu offrade vi oss denna helg så får jag vara nyttig till påsk sedan. ;P
Tyvärr vann inte den jag hoppats på melodifestivalen fast egentligen bryr jag mig inte så mycket om det programmet, sällan några bra låtar som är med.
Men efter allt sånt där tjockätande så tyckte jag att det passade bra med en långprommis i det härliga, soliga vädret som det är idag..
Fina vintervärld!
Fick dock onda blodblåsor på köpet då jag fick gå med ett par andra skor för att det är så sjukt halt ute. Det har snöat under natten så nu är det ju extra farligt då den nya snön täcker isen under.
Nu ska jag ta och äta tidig middag i form av rester från gårdagen, ha det bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0