Söndag igen!

Dagen började med god frukost: Yogurt med smak av sommarbär, några bananbitar och musli. En hårdbrömacka med skinka, inte helt fel på en söndag. ;P
Passade på och städa lite i lägenheten så den blev lite fin, plockade undan lite, dammsugade och diskade lite bara så ser ju iaf lite bättre ut än vad de gjorde innan.
Fixade lite med mitt smyckesskrin jag fick i julklapp också, har inte hunnit eller haft orken till de innan så jag gjorde det nu och det blev faktiskt väldigt bra tycker jag, dock vill jag ha massa nya smycken nu!! :)
Jag sorterade efter färger i de stora lådorna, brons/brunt, silver/svart och färg. :D Men som sagt, vill ha massa nya smycken, nu då man ha stort smyckesskrin så känns det som att man har mera ordning.
 
För en gångs skull var det dö varmt i min lägenhet, brukar typ alltid vara kallt här men nu var det as varmt så fick öppna fönstret både i köket och de stora fönstret. ;P Bestämde mig för att dra ut på en prommis i finvädret så man kom ut från bastun ett tag.
Var så skönt och vara ute och gå i solen så blev en långprommis på 10 km, kan snart hela Gävle utantill med alla mina prommisar och nya vägar som jag tar hela tiden. ;P
Kände mig trött efteråt och orkade inte göra någon mat så tyckte att jag förtjänade något onyttigt efter att ha varit ute och gått i en mil, så va lite tjock och köpte hem pizza, lite söndagslyx såhär men ibland får man unna sig sånt där om man är trött och lite slö. ;P
Tänkte plugga idag också men sköt på de tills imorn istället och då MÅSTE jag.. :P
 
Nu sitter jag och snacka i skype och få klagomål för att det låter så mycket då jag knappa på mina tangenter nu då jag skriver, lite roligt. xD HAHAH


Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Verkar som att du också hade varmt och fint väder idag. :D Vi har haft finväder hela veckan men det har knappt nått upp till plusgrader men idag töade det på ordentligt så var härligt att lämna lägenheten.
Har också städat lite idag! :D

Ska också plugga imorgon, om jag finner orken. Kommer knappt vara hemma på hela dagen.. :o

Svar: Ja de var jätte skönt. :) Åh låter skönt med fint hela veckan, här ha de varit lite till och från, ha ju snöat massa som du kanske sett att jag skrivit om. ;P Ja man finner sällan orken till att plugga!! :/
Elin Andersson

2013-03-24 @ 22:12:54
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0