Lördag/söndag

Igår blev det först en trip till Valbo köpcentrum med Madde och Elin, var längesedan jag var där innan så det var kul och få komma dit och kika lite. Köpte ingenting förutom en lunch på Ikea och lite alkohol inför kvällen.
På kvällen blev det först bowling med Julia, Ellen, Madde och Elin där jag ägde ut dom lite, hehe. ;P
Gick ganska bra för mig för att inte ha spela på as länge, gillar Gävles banor faktiskt.
Efter bowlingen så köpte vi med oss mat( Thaimat) och for hem till Elin och åt där samt hade lite spelmys med alkohol inblandat, så det var roligt, väldigt trevligt faktiskt. Märkte att charader inte är min grej, hade min talang i bowlingen och tro den stannade där för charader va verkligen as svårt. :o
Kom hem vid halv 3 eller ja innan 3 iaf tror jag, kollade inte riktigt på klockan, bussen skulle ju stå still inne i stan i hundra år också bara för alla fulla små fjortisar skulle kliva på och tog tid på sig, blev lite less på att vänta då och less på att de skrek och flamsade omkring, men hem kom jag tillslut iaf så tröck i mig lite nattkäk(brukar typ aldrig äta sånt men igår ville jag ha det), värmde en värmekudde till min mage och la mig för att hoppas på sovmorgon eftersom man inte fick de till lördagen.
 
Vaknade vid 9 så blev inte så himla mycket sovmorgon som jag hade hoppats på, men det funkade kände mig ganska pigg då endå så.
Tog en långprommis i finvädret på 8,71 km, gick på lite nya vägar för att se lite nytt, tar nästan aldrig samma väg som jag gått innan, hittar alltid nya vägar att gå och det är nästan roligare och göra så.
Annars idag så har jag och Erika bokat tåg och grejer inför resan vi ska åka på, jag ha tvättat lite kläder och haft lite otursdag skulle man kunna säga, har iaf hänt massa dåligt bara.
- Köpte fel kyckling på affärn så kom hem med kycklingvingar, var ju inte riktigt de jag hade tänkt mig då jag skulle göra enchiladas. Vart lite less över att det blev fel och att jag skulle behöva rensa bort massa ben och skit..
Jag hatar senor och ben, jag har fobi för sånt där och det är det värsta jag vet så jag kände lite panik medans jag höll på och rensa den där skiten, den var äckligt och jag förstår nu varför jag inte brukar äta sån där mat, ursha..
-Som tur var så smakade ju maten endå bra men eftersom det var otursdag så skulle man ju såklart lyckas bränna sig på plåten..
- lyckades snubbla i trappen och skulle hänga tvätten i lägenheten för att slippa gå ner flera gånger men tog ju ett år innan man väl fick ut det där torkstället.. och lyckades glömma tvättkorgen nere i tvättstugan så fick ju vilket fall som hellst springa ner ännu en gång så ja man kunde ju ha haft lite mer tur men men..
 
ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, det blir nog ganska lungt skulle jag tro. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0