ingen tid..

 Oj vad de märks att man ha praktik och är borta längre än vad man brukar vara.
Det synns på bloggen att jag inte hinner skriva lika mycket, inte kanske orkar lägga upp lika mycket bilder men det synns också i hemmet då jag inte hinner städa. det ser ut som ett bombnedslag med diskberg, obortplockad tvätt och ja det är ganska stökigt men jag kommer ju alltid hem vid middagstid ungefär så har jag oftast träning på kvällen så man ska hinna komma hem,laga mat, äta, träna, duscha sedan är det oftast godnatt för att orka med en tidig morgon dagen efter. 2 dagar kvar till helg sedan ska jag verkligen ta och röja upp här så det blir fint igen och försöka hålla så fint jag kan påskveckan! :P
 
Såg en jätte fin lägenhet igår som jag blev typ kär i, den var så fin och låg i närheten alldeles intill där jag bo bara och den hade en diskmaskin så jag blev helt bah: ååååh vill ha vill ha!!!
Men det var en köpeslägenhet och de pengarna har jag tyvärr inte nu men om man bortser från de så hade ju hyran varit lägre än den jag ha nu och då var den större.  Men jag antar väl att man får drömma ett tag till och hoppas att de sista åren i skolan går fort, för jag längtar verkligen efter att få flytta till större..
Det finns bra grejer med min lilla lägenhet men också dåliga och jag har så många önskningar hur det ska vara och se ut där jag ska bo..
 
Men men nog om det, har mycket jag vill blogga om faktiskt men jag tror jag få ta en veckoåterblickare till helgen då jag får lite mer tid och skriva för nu tänkte jag försöka sortera upp den rena tvätten jag ha så att den nångg kommer in i garderoben igen, sedan blir det thaiboxning ikväll!!! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Bostadsrätter har oftast lägre månadshyra i förhållande till kvm, så bara man har köpt en lägenhet så tjänar man lite på det.
Vi får fortsätta drömma om större ett tag till. Många som jag känner som typ går ut till sommaren har redan flyttat hem för de har mest bara sista uppsatsen kvar så då behöver de inte vara på skolan typ.

Svar: men gud, ja hoppas de gå fort iaf. :D
Elin Andersson

2013-03-20 @ 18:45:24
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0