Dag 2 av Vfu

Efter en tidig morgon, en hel dag med fina barn, utflykt i Boulognerskogen där de blev ankmatande och massa lek i lekparken och en massa andra roliga saker så kan jag säga att jag är ganska trött. Det är jätte roligt med praktik men jag lär vara jätte trött tills jag vant mig med arbetstiderna. De är inte mornarna som är de jobbigaste utan eftermiddagarna när man varit uppe och stojat ett tag. :P Om ni kan något knep för att göra sig pigg som ni brukar köra på jobb/skola så dela gärna med er, förutom kaffe och energidrycker.
 
- Fick verkligen träning mot min fobi idag, jag hatar fåglar och är livrädd för de så skulle man stå där bland säkert ett 30-40 tal ankor och mata de. Jag kände mig ganska obekväm i situationen och valde därför att hålla mig lite bakom alla just då, var nog hemskt att bara stå där i närheten och se hur vissa fåglar började flyga och landa i närheten av än. Jag ta ju ALDRIG boulognervägen hem från stan t,ex. bara för att jag vet att de där ankorna verkligen kryllar där, hua ryser bara jag tänker på de och jag undrar nu om vi kommer mata ankor varje tisdag på utflykten? Isf blir det ju verkligen träning för mig.
 
Ikväll får jag se vad som händer, skulle ut och promenera lite men det är typ snöstorm ute så kan vara ganska farligt att gå då snön lägger sig så man inte se isen under, så istället blir det kanske film eller något hemma.
Har sockersug idag, säkert för att jag är så trött, skulle inte sitta fel med en påse godis men nopp, nada godis fram till påsk! Blev så himla mycket godis i helgen som va så ha bestämt att ha några proteindagar denna vecka så jag kommer i fas igen. =)
 
Grattis till min bror som tog körkortet idag! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0