Småshop

Vet inte varför det inte går att få bilden åt andra hållet men men..
Var på Birsta en sväng med mamma igår och kom hem med det där. :)
En ny cykeltröja, 2 turkosa ljuslyktor som det var 50% på, en ny mascara, apoteksprodukter( nässpray och ett pulver som jag ska testa för magen), en köksvåg och sedan fick jag en ny almenacka av mamma så nu kan jag hålla koll på allt inom skolan åså ett år till då ;).
Måste också bjuda på en sak som jag fick av några bekanta i Göteborg nu då mamma och pappa varit där. :D
Chokladpulver som man kan göra mousse, kräm och chokladpudding på. :D Mamma ha en sån där burk och jag har velat haft en men de är ganska dyra så ha inte köpt någon så nu fick jag en sån och de bästa med den är att den är fettfri och så god!!! :D Tack så mycket Ullis :D


Ha även fått hem lite kläder från junkan som jag älskar!!! :D
Ett lila linne i märket Eivy och en hoodtröja från Nikita i lite olika färger.. :D
As snygga tycker ja, love it :D<3
 
Ha råkat blivit lite småhandlingar hit och dit nu de senaste dagarna, har även fått hem en body lotion och ett läppstift som jag hade beställt, tro jag ha på mig läppstiftet på bilden ovan faktiskt, de är ljusrosa och passar mer vardagligt än vad mina andra läppstift gör som är mer i knalliga nyanser.
Idag har jag varit och köpt spetsgardiner och lite smågrejs tills jag åker tillbaka till Gävle, ska fixa lite fint kring sängen, tror att det kan bli rätt fint/mysigt om det blir som jag tänker mig iaf. :)
Men nu får jag inte handla så mycket mer, man har ju trots allt räkningar som dras varje månad också som man måste tänka på. :P Men klart att man har shoppingsug då man har varit grisfattig i någon månad. ;P
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

När vi fått julilönen i aug. kan vi ta och shoppa lite tycker jag. Har mycket jag skulle behöva köpa och här i stan finns det inte mycket.. :)

Svar: Ja men precis, samma här, behöver också en hel del. :)
Elin Andersson

2013-07-30 @ 22:07:36
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0