äntligen Sol+ ledighet

Söndag igen och snart återigen jobbvecka, vart tar tiden vägen?
Idag har jag varit och badat i Lögdö med Linnea. :) Var rätt skönt i vattnet och känns bra att man äntligen fått ha en ledig dag i finväder då man kan vara ute. =)
 
Nu har jag nyss tryckt i mig lite kycklingsallad och gjort i ordning matlådan för imorgon då jag inleder min sista vecka på jobbet, känns otroligt bra att veta att jag får snart vara ledig någon vecka innan skolan börjar igen.
Och jag är peppad inför veckan därpå då jag har planerat att prova lite spännande saker, jag tänker inte säga vad det är jag tänker göra ÄN men kan säga att det kommer finnas saker att skriva om här på bloggen under tiden jag testar de sakerna. ;P hehe

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0