Redan plåga

Fyfan det är plågsamt och inte kunna äta typ nånting, jag har typ endast ätit yogurt och skinka på dagen och nu har jag nyss ätit omelett och jag känner mig endå hungrig. Blev nästan illamående förut för att jag ätit så lite jämfört med vad jag är van vid och trots att det är första dagen utan normal mat så kan jag säga att det känns som många många fler och jag skulle kunna döda för en fet jävla pizza asså för att mätta hungern och inte nog med de så har thaierna i trapphuset gjort mat så de luktar thaimat om man öppnar dörren och på reklamerna så visas de ju självklart massa pizza och sånt där som man inte lägger så stor uppmärksamhet till annars men nu gör jag det.
 
Så ja just nu dag 1 känns denna diet som ett helvete, känns jobbigt som fan men jag ska klara det.
Få se hur jag överlever kvällen, man ska ju hellst röra på sig minst 30 min om dagen så får se om jag orkar göra något eller vad jag gör.. :P

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Du kan klara detta! Du har gjort det förr och kan göra det igen! :)

Svar: Ja jag vill klara de, men första veckan är så jobbig. :(
Elin Andersson

2013-01-07 @ 20:02:00
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0