Nyårslöften

Jag brukar sällan ha några nyårslöften, det har hänt några få år, jag brukar vara dålig på att hålla sånna saker beroende på vad det handlar om men nu vet jag precis vad jag vill så jag ska verkligen kämpa för att hålla mina nyårslöften och anledningen till att jag skriver det här är för att jag vill dela med mig utav det och bli mer peppad vilket jag inte blir om jag håller det för mig själv, då finns det ingen som vet om mina planer och då kan jag ju fuska och det ska jag inte.
 
Nyårsöften 2013:
 
- Jag ska äta nyttigare och enligt mitt matschema som jag ska få av dietisten, jag ska verkligen försöka tänka på/ta reda på vad jag kan äta så att min mage mår bäst. Med att äta nyttigare så menar jag bl.a. inge läsk, godis/chips och andra onyttigheter.

-  Jag ska verkligen ta tag i träningen lika bra som jag gjorde de i höstas och har mål att träna ca 5-6 dagar i veckan. Jag vet att jag kan klara det!

- Jag ska också vara sparsam med pengarna! Det har jag ju varit nu i några månader också men jag ska försöka vara ännu mer sparsam så att jag får ihop pengar till årets roliga planer.

- Försöka få minst godkänt i uppgifterna i skolan, allt över E är bonus. :)

 

Ungefär så ser mina nyårslöften ut och jag ska försöka kämpa för att jag vet att jag vill de, de gäller bara att starta och komma igång. :) Så vad tro ni, tro ni att jag håller de? :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0