nyår

Jamen gott nytt år alla då, kvällen igår var väl både rolig, trevlig och kaos.
Var hos Erika först och åt god mat och förfestade med roligt folk, vid halv 12 behövde typ alla dra och alla kom inte in på samma fest tråkigt nog så vi hamnade på olika ställen allihop.
Själv firade jag tolvslaget på statoil i torsboda med Mange, Acke, Jens och vår chaffis, man såg nästan inga raketer haha..
Sedan hamnade vi ju i Härnösand dit de kom massa oinbjudna gäster och förstörde och började slå allihopa så det blev ju helt kaos, men efter en polistitt så blev det lugnare.
 
Ja men jag ska inte berätta om hela kvällen/natten är så jäkla trött och sliten idag men det är ju bara nyår en gång om år trots allt. Blir en tidig kväll ikväll iaf.. :O

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Vi kan ju sammanfatta det som så att jag kanske har ett brutet näsben så jag ska på akutröntgen imorgon och på det hela så har jag en lätt hjärnskakning. Men större delen av kvällen var ju okej. :)

Svar: hahha ja herregud, otur!!! :O
Elin Andersson

2013-01-01 @ 15:34:46
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0