MNL redovisning vecka 1

Eftersom att det är söndag och sista dagen i veckan så kommer jag att köra en liten redovisning hur det funkat med "mitt nya liv" och så kommer jag göra varje söndag ett tag framöver för att det är roligare och mer peppande om man ser något slags resultat.

Vecka 1:

Hur har det gått? : Jag tycker att det har gått rätt hyfsat, jag hade det väldigt jobbigt de första dagarna då jag inte kunde äta så mycket, jag mådde illa, tappade aptiten och även orken men jag fortsatte att kämpa och efter några dagar blev det lite enklare. Jag har varit hård på veckan men som jag skrev igår så har jag fuskat med lite små saker på helgen, men jag tycker endå att det är okej, jag hade ångest över det först men nu har jag bestämt mig att om jag är stenhård på veckorna så kan jag få unna mig något litet på helgerna för jag tränar ju endå varje dag.

Veckans träning:

mån- Gjorde egen träning iform av dansrörelser,

tis-  Använde min träningsrockring i några minuter,

onsdag- körde intervallträning på springbandet 20 min,

tors- springning 25 min,

fre- simning,

lördag- skidor, springning 30 min,

Sön- långpromenad.

Resultat från vågen och måttbandet:

På 6 dagar så har det försvunnit 6 cm utav min kropp totalt, har minskat med 1,5 cm på rumpan, 2,5 cm om midjan och 2 cm om armarna så några cm har man iaf tappat. :)

Vikten går sakta med säkert frammåt, men har iaf lyckats gått ner 1,4 kg, vet inte om det är bra eller inte, jag hade ju såklart hoppats på lite mer men eftersom jag inte varit stenhård i helgen och då man tränar så mycket så bygger man muskler så man kanske inte ska hoppas på allt för mycket, men det känns bra att det visats något resultat iaf på en vecka. :)

Imorgon går jag in i fas 2 och kör stenhårt för att nå ännu mer resultat. :)


Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Låter ju bra det där! Kämpa på! Hur länge tänkte du hålla på? :)
Jag vill också mäta och väga, tappa kilon och centimetrar men jag har ju inget att ta av på kroppen så det vore ju en dum idé.

Svar: jag vet inte, tills jag känner mig nöjd men jag behöver inte gå ner så mycket, vill ju inte se sjuk ut som en del gör när de gå ner för mycket, jag äter mest såhär så jag ska kunna tappa överflödigt fett och lättare kunna bygga muskler och så jag ska kunna komma in i en nyttig fas lättare. :) Jag är ju inte jätte stor så jag behöver gå ner 100 kg direkt men några kilon är ju alltid najs och få bort. :) Denna gång ska ja iaf slutföra alla fyra faser så jag stannar i vikten sen, de gjorde jag inte sist och började äta på som vanligt direkt då jag ville sluta och så ska man inte gö. :P Ja vore dumt om du skulle hålla på såhär, finns inte så mycket att ta av och du skulle ju bli för smal om du börja gå ner massa i vikt och de är inte fint. :P
Elin Andersson

2013-01-13 @ 17:48:47
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0