MNL DAG 6

Igår hade jag lite undagtag från dieten eller jag följde den inte som jag skulle och då kanske ni undrar varför gjorde du inte de då? Jo det var såhär att alla andra i familjen ville äta taccos och taccos utan grönsaker hur gott är det? Liksom köttfärs och creme fraiche, ne fyfan så jag tog en grönsaks dag och gjorde typ som en nachotalrik istället för att äta med bröd eftersom att jag inte ska göra det. På kvällen så gick jag och Erika på bio och såg Gangster squad eller något sånt, rätt så bra film faktiskt men iaf hur tråkigt är det inte att gå på bio utan att tugga på nått och frestas av att höra alla andra sitta och prassla med sina påsar, NEPP!!! Så jag valde att ta med det nyttigaste alternativet bortsätt från frukt och grönsaker då, nötter. Jag hade natten innan då jag inte kunnat sova googlat på nyttiga nötter och fick reda på att nötter innehåller nyttiga fetter och de olika nötterna är bra för olika saker i kroppen så ja jag plockade lite av de nyttigaste nötterna(typ sånna här nötter som ser lite halvtråkig ut), dock så fick jag lite ångest när jag ställde mig på vågen i morse och såg att jag gått upp lite, vart lite irriterad för att de andra inte kunde anpassa maten så vi kunde köra bara proteiner en hel vecka och inte en halv, inte direkt så att jag vill sitta och äta typ omelett då de andra äter taccos men men bara gilla läget och kämpa på, jag ska väl inte hoppas på att jag går ner allt för mycket heller då jag tränar och det byggs muskler men några kilon kan man väl hoppas på ska försvinna, sedan är det ju så att det tar den tid det tar, det kan vara väldigt enkelt att lägga på sig några kilon men det kan vara ett stort arbete att få bort skiten och då krävs det att man kämpar och inte ger upp i första taget.
 
Idag har jag iaf varit i backen med frilufs, lite uppåkardag och möte då vi fick se skidskolegrupperna och fika lite, fick någon macka jag önskar att jag aldrig tagit, jag var hungrig och alla andra satt och åt så jag var ju nästan illa tvungen och ta den där mackjäveln som jag skulle vilja kalla den. Fick så äckligt ont i magen efter att jag ätit den och började må illa så måste ju varit något fel på den, dum som man är så ställer man sig och springer på springbandet då jag kommer hem, ville ju träna bort den där äckliga mackan jag hade ångest för att jag tog men att träna med magont och ganska hårt som jag också gjorde resulterade till att det blev värre, mer ont i magen och mer illamående så ja det kanske var lite dumt tänkt men det blir nog lungt ikväll om det inte går över.
Men förutom att det blev värre så måste jag säga att jag är nöjd över dagens träning, jag vet inte vart min kondition kom ifrån, brukar inte orka springa så länge men nu kunde jag springa rätt så länge och jag kände verkligen att min kropp orkade det, kändes så himla bra, måste ha fått bra kondis under natten eller nått så tack för det John blund? konditionsängeln? eller något liknande. xD

Nu ska jag upp och se om det är mat snart. :) Ha en bra kväll! :)
 

Kommentarer
Postat av: Marlene

Ingen som tvingade dig att äta av grönsakerna, Du hade kunnat äta köttfärsen och Creme fraiche,,,

Svar: jag skrev ju att de inte skulle blivit så gott. :P
Elin Andersson

2013-01-12 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0