MNL dag 4

Godmorgon eller goddag för vissa, men jag föredra att kalla det morgon då jag varken hunnit klätt på mig eller fixa mig än. Känner att det börjar gå lite bättre och äta nu och jag börjar komma in i det lite mer, i morse gjorde jag kanelvåfflor till frukosten för omväxlingens skull, dukanvåfflor då kryddade med kanel, men nja det var väl ingen höjdare, det var gott de första tuggorna fast sedan vart man väldigt less på smaken så slutade med att det blev lite yogurt iaf. xD  Man har ju iaf provat och det skadar ju inte.
 
Idag ska jag försöka hinna med och städa mitt rum som ser förjävligt ut, har börjat litegrann så är mest dammsugning kvar sedan ska jag såklart utföra någon slags träning, vet inte om jag ska springa idag också eller om jag ska göra något annat eller kör jag dubbelpass med något idag, först nu på dagen sedan ikväll. :)
 
Längtar till denna förbaskade vecka är över, jag vill ha grönsaker så man få äta GODARE maträtter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0