MNL DAG 2

MNL ( mitt nya liv), så vet ni då jag skriver om hur det går.
 
Kan säga att idag har det inte gått så bra och äta, jag är hungrig och så men jag har tappat aptiten och mår illa då jag ser vad jag ska äta eller känner lukten utav det. Till frukost fick jag endast i mig några få skedar yogurt(teskedar),en halv skinka och ett halft ägg så tänkte hur fan ska denna dag sluta om jag inte få i mig något.
Skulle sluta skolan vid 14:00, men vi fick istället sluta vid 11:20 så det var skönt, så nu försöker jag få i mig min lunch som består av kyckling och road islandsås, hade ingen annan sås men det var ingen höjdare till detta så ja 3 tuggor har jag fått i mig och känner att jag vill inte ha något mer, det var inte gott nu så jag vet inte om jag ska försöka tvinga i mig någon tugga till eller om jag ska slänga skiten, jag tror det blir slänga och jag vet att jag kommer bli hungrig snart igen men får väl satsa på middagen då, hoppas kan man ju iaf..
Tänkte iaf chansa och ta 14:05 tåget hem istället för vid 16:00 som jag hade bokat nu då jag fick sluta tidigt och allt men ska väl inte va några problem tror jag och då kommer jag hem tidigare också. :D:D
 
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Kämpa på! Snart vänder det och blir lättare.

Svar: Ja jag försöker, de första dagarna är ju värst, blir bättre om några dagar. :)
Elin Andersson

2013-01-08 @ 13:28:50
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: Zenitha Nordqvist

Kämpa på! Snart vänder det och blir lättare.

2013-01-08 @ 13:28:53
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: Zenitha Nordqvist

bra att datorn krångla och publicerade dubbelt av kommentaren. :(

2013-01-08 @ 13:32:24
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: ulli poll

Ett råd Elin att ha alltid lätt cremefraich hemma eller turkyougurt o krydda den som du vill...som sås :) allt blir godare då :p lycka till ( jag började också om med samma diet i går)

Svar: ja jo var ju på affärn igår men såklart så glömde jag köpa creme fraiche så få skylla mig lite själv att det blev lite konstigt men nuså finns det iaf. :) Tack, lycka till du också. :)
Elin Andersson

2013-01-08 @ 14:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0