Fredagsmys

Idag är det fredag, vilket kommer att vara en skön dag för min del då jag bara ska ta det lungt framför tvn eller liknande. Kör på mysfredag med slappa, sköna kläder och min vän naturgodis som jag tänker unna mig ikväll. :)
Ska upp tidigt imorgon så därför tänker jag inte göra något speciellt ikväll, kan vara skönt och bara ta det lungt någon dag och chilla lite också. =)
Blev ett danspass som träning idag med vikter på bena, riktigt skönt och roligt, det är roligt och dansa samtidigt som det är bra träning då man rör på hela kroppen så ja man blir på bra humör vilket är passande för en fredag. ;P Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så ska vi åka och handla till maten!
Ha en bra fredag!! :)
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Hade det inte varit för skidskolan hade du kunnat komma hit och se på film med mig. Eller hade det inte varit så att jag har lite tider att passa här i stan imorgon så hade jag kunnat åkt till dig. Haha. :)
Blir en lugn fredag här också med pistagenötter. :D

Svar: Ja precis, mycket roligt som hindras att göras då man ska upp tidigt på morgonen. :P Hehe gott med pistagenötter, de va slut i Timrå men ha massa andra istället som duger. :D
Elin Andersson

2013-01-25 @ 17:54:29
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0