Dagens planer

Tråkigt att folk var så blyga då det gällde att ställa frågor, men fick iaf en fråga: Vad jag ska göra idag, och de vet jag att den personen redan vet men eftersom att jag inte har något bättre för mig så tänker jag skriva vad som händer idag. :)
 
Jag har redan bockat av dagens första planer då det gäller att träna, har lite träningsverk från gårdagens övningar så hade lite beslutsångest vad jag skulle träna för något, slutade med att jag skuttade runt lite i hallen i form av Jumpstyle, trots att jag ha träningsverk i låren och det är typ bara benarbete men jag vart sugen på dansa lite och det är verkligen bra träning,kondisionskrävande och framför allt väldigt roligt. Kom även på att det är bra jobbigt och springa upp och ner för en backe så jag valde att ta några varv i trappan, upp och ner, så efter det var jag ganska död i benen kan jag lova då de fått jobba ganska länge. xD Man måste ju ha bra fantasi och vara lite kreativ när man kör hemmaträning. :D
 
Nu så håller jag på att packa väskan inför kvällens planer då jag nämligen kommer att befinna mig i Härnösand med trevligt folk. Vet inte riktigt vad jag ska packa, ha 3 saker att komma ihåg men vet inte om jag behöver något mer, fåse. Var tänkt att vi skulle ha pulkparty, åka lite pulka, grilla och lite skojiga lekar men eftersom det är ganska jätte kallt idag så skippar vi det och kör en oldschool spelkväll istället.
Först börjar kvällen med lite taccos allihopa tillsammans, längtar faktiskt till middagen för ha varit sugen på taccos en vecka nu typ, ska bli så gott. Sedan kör vi lite spel och en liten rolig tipsslinga som jag och Nita har knåpat ihop. ;P Kvällen kommer nog att bli väldigt rolig. :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nita

Synd bara att idiotkillarna har lyckats planera in andra saker att göra också. :( Sjukt besviken blev jag då jag hörde det..

Svar: jaa nästa gång få de hålla sig till de somär planerat. :P
Elin Andersson

2013-01-18 @ 15:22:18
URL: http://timetostop.blogg.se/
Postat av: Nita

Är vi på Sela så lär det inte bli några problem. XD

Svar: haha precis, va ju rätt mysigt där ;D hehe
Elin Andersson

2013-01-19 @ 11:14:08
URL: http://timetostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0