Dagens Birstarunda

Efter en trevlig dag på Birsta med Emma så kom jag hem med de här :
Hantlar!
Handled/fotleds vikter 1 kg eller 2 totalt.
En fin ljuslykta "Carpe diem" som jag spanat in ett tag( Behövs i min kallhåla till lägenhet).
 
Jag känner mig nöjd över mina köp och känner mig nöjd på hela köpfronten för ett tag frammåt.
Några träningskläder av de som stog på listan skulle jag ju vilja ha men jag vet inte om jag ska beställa de från en sida jag hittat eller köpa på någon sportaffär, beställer jag så behöver jag ju inte betala på en gång iaf. ;P
Men men nu tänkte jag faktiskt inviga mina nya träningsprylar lite, så dags och inta Eilerts super gym. :D
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Finlyktan då! :D Duktig du är med träningen gosis! :)) <3

Svar: Ja visst va den, lite sweet sådär :D:D Tack sötplupp<3, man försöker ju så gott man kan, man få passa på innan man blir gammal. ;) hehe
Elin Andersson

2013-01-24 @ 19:01:08
URL: http://lillastorasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0