Träning igen :P

pinklady på springtur!! Man skulle kunna tro de iaf. xD
Efter shopping kommer träning, eller hur äre? Jag tycker iaf att det låter bra, varför ska man sitta inne då det var soligt och varmt ute, ne då blev det lite springning i 25 min, skönt. :)
Nu några timmar senare, mätt och belåten från middagen så sitter jag och väntar på att dra mig neråt mot stan igen för yttligare 1 h träning i form av thaiboxning. :D Skönt att man ha blåmärke typ neranför höften, längst upp mot låren så blir mysigt och få ta emot lite sparkar idag. ;P
 

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Jag vill också thaiboxas, synd bara att jag inte har tid.. :(

Svar: hehe ja de är jätte kul, men man få ju ta några smällar åså.. :P Som idag var det träning på olika sparkar och kan säga att mitt smalben är svullet och låret på andra benet är blått. xD
Elin Andersson

2013-02-27 @ 20:49:37
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/
Postat av: Zenitha Nordqvist

Jag får hoppas på att jag har mer tid efter sommaren. Har ju så mycket med kåren just nu men blir nog lite mindre att göra efter sommaren tror jag. :/ :) Så mycket annat jag vill göra liksom, som typ dans!

Svar: Ja precis, vi gå hoppas på de. :) Ja dans är skit kul, jag tänkte först fortsätta med jumpstyle nu till våren men sen blve de så mycket pengar på en gång så får köra på fortättningen där till hösten då kanske. :p
Elin Andersson

2013-02-27 @ 21:48:27
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0