Semmeldagen

Ha ni ätit några semlor idag då? bakat eller köpt kanske?  Har iaf sätt att en hel del lagt upp bilder på de på facebook och instagram och jag har sjukt sötsug idag så blir riktigt sugen och vet egentligen inte varför för jag tycker ju inte ens om semlor, men de ser goda ut iaf. Som ni säkert förstog då så har jag själv inte ätit någon semla och kommer inte att göra, varför ska jag fuska med något jag inte tycker är så här jätte gott? Gillar inte mandelmassan och kan inte äta den heller då jag inte tål mandel sedan är grädde ingen jätte höjdare heller tycker jag, så jag klara mig bra utan semlor. :)
Dock så är jag sugen på allt från choklad och glass till bullar idag...känns som kroppen är seg och ropar efter onyttiga saker.. :o Fast jag är även sugen på nyttiga frukostar, knepigt de där...
 
Men men tror att det blir tidig kväll för mig idag då jag känner mig så trött, ska upp tidigt imorgon och plugga eftersom det inte blev något plugg idag.
 
Blev ett konstigt inlägg det här men skitsamma, inlägg som inlägg ;P

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Har ätit två semlor. En igår och en idag. I söndags så bakade jag ju själva brödet/bullen, eller det blev typ 40st som vi sålde på fiket. Vi hade vaniljvisp för de som inte gillar grädde och mandelmassa. :) Men nu är det bra för mig med semlor. XD

Svar: Ja de finns ju alternativ och byta ut, såg ett recept på chokladsemlor som såg sit goda ut. ;D Tänkte ta en vanlig bulle ist då de va som tjockisdag men sedan ångrade jag mig xD HHAHA
Elin Andersson

2013-02-12 @ 21:37:42
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0