MNL DAG 38

Sockersug som fan!! Jag är fan sugen på allt just nu...
- choklad, chokladbollar,kladdkaka, allt med chokladig smak.
- glass, med fruktsallad eller varma bär
- bullar, godis, nötter
-riktig frukost med gröt och macka.
 
Huvudet känns tungt idag och kroppen känns trött och slut, i need sugar men endå inte..
Jag vet inte vad jag väger nu om jag gått upp eller ner så därför vill jag inte äta något sånt nu, fast egentligen skriker min kropp efter något sånt, hatar sånna här dagar då sötsuget är enormt..
 
Min mat för dagen ser så rolig och go ut, eller inte, men det är tur att det går och göra den lite färgglad iaf.
Såhär kan frukost, lunch och middag se ut på en proteindag.
Aja förutom att berätta om hur enormt sugen jag är på något riktigt gott så kan jag säga att jag skrivit klart uppgift 3 idag, varit ut på förskolan och pratat lite inför uppgift 5 och även om min kommande VFU, så jag har ju fått en del gjort idag iaf och det känns bra.
Nu väntar jag på att tiden ska gå så jag kan dra och träna, jag hoppas att jag har piggnat på mig innan dess så jag orkar kämpa samt röra på mig, vet inte hur jag ska göra för att bli piggare, tips?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0