heldag skola med redovisning

Idag har jag haft skola hela dagen bestående av föreläsning och muntlig redovisning på uppgift 1, så under en av rasterna så skrev jag ihop lite från olika intervjuer jag gjort så nu då jag kom hem så har jag suttit och skrivit klart uppgift 1, den enskilda delen som ska lämnas in, så nu har jag en uppgift klar iaf, bara att kämpa på med resten. Insåg förut hur liten tid det är kvar på alla uppgifter så jag lär ju få gå i ide ett tag tills jag är klar och kan känna lugnet, känner att pluggmotivationen efter ett långt jullov ligger lite lågt ner nu men jag kommer nog in i det snart igen, har iaf planerat in en hel del dagar i min kalender som kommer gå åt till plugg så är jag duktig och följer den pluggkalendern så ska det här inte bli något stress eller problem alls.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0