dags att låta kroppen arbeta lite..

Idag har jag tagit på mig de största mysbyxorna jag ha, mina streetmjukisbyxor som är grymt sköna. Har haft de undanlagt för de ta sån stor plats så har inte använt de på ja vet inte hur länge men idag kände jag för att ta på mig något stort och mysigt.
Iaf så ska jag dra mig neråt mot stan för att träna alldeles strax, funderar på om jag ska gå så jag vaknar lite eller om jag ska ta bussen, så äckligt trött och slut, känner mig helt orklös och då går man och träna? Ja om man heter Elin Andersson och vill prova se om man blir piggare efter träning kanske... :p Vet inte kanske inte är riktigt pigg efter helgen då jag blev sjuk men kan även vara tillfälligt slut också så därför vill jag endå gå och träna för att se om jag orkar, jag ska orka för jag vill träna.
Blir iaf sova efter träningen antar jag. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0