världens segaste dag

 
 
Party hela veckan.. iaf i mina öron då jag dunkar musiken högt genom mina zebrahörlurar.
Så skönt och bara kunna vara i sin egna lilla bubbla ett tag, allt känns så jäkla bra då man matar in massa skön musik in i öronen.  Just nu spelas låten ovanför, också en sån där härlig låt som man kan lyssna på flera gånger om. :)
 
För övrigt så har denna dag varit grymt seg, klockan 2 trodde jag klockan var runt 6-7, så ni kan ju tänka er vilken lång dag jag har haft idag men jag har hunnit med en del ändå.
Har städat garderoben lite och lagt in alla Londonprylar, jag har fyllt en hel sopsäck med bara skit som legat och tagit plats i mitt vitrinskåp. Saker från min barndom..
Bl.a. så hittade jag denna skönhet, en freestyle, hittade en stor burk/ask med  bara massa stenar som jag en gång plockat på en strand.. Vafan ska jag med dom till liksom? En hel samling med kinderäggsleksaker hittade jag, en gammal tovig hårförlängning och ja allt möjligt. Var nästan lite spännande att gå igenom det där skåpet och känns skönt att ha rensat lite där nu när jag väl kände att jag hade orken för det.
Jag har också hunnit pysslat med det sista i min Rhodosbok, de sista sidorna har jag satt fast lite biljetter och minnesvärda saker som jag har kvar, så nu är det Londonbok nästa som såtr på schemat att fixa men den kommer inte alls att bli lika stor och fyllig som denna. :)
 
Eftersom det här är världens tråkigaste söndag så ska jag fortsätta med att njuta av musiken ett tag.. sen vette tusan.. plugga? nje det får bli imorn!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0