jullov

 
Hallåhallå! :)
Idag hade jag sista dagen i skolan, vilket innebär jullov nu!! :) Eller ja helt pluggfritt är det ju inte då jag har några uppgifter kvar att göra innan jul men jag hoppas på att få hinna njuta av lite ledighet också. :)
Sista dagen i skolan avslutades med avslutningslunch med klassen på Restaurang Absint, Buffé där det fanns både vanlig mat och julmat, gott! :) 
Fortsatte dagen med packning där det kommer att bli ett stort problem, hur fasen ska jag få med mig allt på tåget? Som vanligt då man ska hem för julen eller för sommaren så vill man ha med sig halva lägenheten ungefär, eller ja iaf halva garderoben. :o
Min resväska är smockfull, har fyllt en ryggsäck, så är min nesecär en egen väska, men den kan man sätta ovanpå resväskan som tur är, men sedan har jag ju datorn och yttligare en väska också..  så totalt 5 väskor.. hur ska jag orka bära allt eller kunna bära allt? Morgondagens styrkepass asså!! ;P
 
Aja nu myser jag i soffan med lite godis, tända ljus och lite tvtittande, har ju planerat att försöka utesluta godis helt eller ja en längre tid vid årskiftet så jag passar på och tjockar lite nu så jag ska bli äckligt less på de. ;P Nä men jag tar mitt bakisgodis idag istället för igår. ;) HAHA sen tröstar jag mig med att jag ha ont och tryck över bröstet.. :O INTE BRA!! vill träna men jag avaktar lite så det inte blir värre, vill gärna inte ha nå luftrörskatarr eller lunginflammation IGEN så bäst och avakta några dagar och se om de försvinner. :)
Får träna bort min "onyttighetsvecka" om nån dag, HAHAH!! :P 

AJA ha det super bra! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0