helgen =)

Jaha då var denna helg snart över också då. :)
I fredags klev jag upp as tidigt(halv 7) och skrev klart en uppgift och sedan vid 11 tiden drog jag på Birsta med Tobbe. :) "Hade inget val" sa han men det var faktiskt väldigt roligt. :P
Vi provade massa fula kläder, normala också såklart men haha vet precis vad jag ska kolla på för bilder nu om man behöver skratta, ena såg värre ut än den andra.. xD HAHA hade gärna kunnat delat med mig utav nån "snygg" bild men vet inte om jag vågar ifall Tobbe blir lite suris på mig då. :P HAHA!!!
Aja jag handlade ingenting förutom julkort och alkohol, sparar mig till London ja så få inte köpa så mycket. :D
Senare på kvällen blev det party hos Tobbe med trevligt folk. :) Var tänkt att det skulle bli en förfest och sedan utgång men slutade med att det blev hemmafest istället. Men det var en bra och rolig kväll tycker jag. :D:D 
Dock var inte alla lika rolig igår, hela världen kändes typ död, alla va väl så slut så ingen orkade prata eller svara om man skrev eller nått. Eller så var alla och såg Hobbit på bio.. :P. Så sjukt uttråkad var jag och inte orkade jag plugga särskilt mycket heller då man var en aning trött men lite lyckades jag få gjort iaf. :)
 Inte nog med att det var tråkigt, hela huset här var dött också, mamma och pappa sov på hotell och Mathias och Victoria var ute och åt middag på restaurang och greja så var skit tråkigt och göra mat till bara mig, borde jag väl vara van med nu men ändå as tråkigt.. :o
Fick iaf sällskap av Mathias och Victoria senare under kvällen då det blev fruktsallad, glass och sunes jul mys. :D hihi, så det var en lugn men ändå helt okej lördag. :)
 
Idag har jag ätit julbord på Ikea med familj och släkt. :D(nyss) Kan säga att man rullade nästan ut därifrån, gick ju iaf inte hungrig därifrån. :P Dock lite less på att det inte kan stå lappar om saker innehåller typ nötter för inte tusan trodde jag att en ostkaka innehöll mandel iallfall!!! Såklart så ville jag smaka då jag inte visste om jag tyckte de va gott eller inte, inget jag bruka äta liksom.. skulle jag ju inte ha gjort!! :o
Blev jätte konstigt i halsen och fick tungt och andas, inte nog med de så mådde jag skit illa och hade eller jag har kanske man ska säga jätte ont i magen så det gjorde ju inte saken bättre.. typiskt, dumma allergier och besvär man ska behöva ha. :( Kommer snart inte våga äta ute längre heller.. :O
Efter nyår ska jag ta väl hand om min mage för vill inte vara en flodhäst varannan dag typ eller må illa hela tiden.. :o
Nu fastnade jag på golvet en sväng, matkoma, trött som fan!! Sedan väntar jag på en tvättmaskin och lite grejer i torktumlaren som jag behöver för att kunna packa till morgondagens resa till London. :D 
Känns inte som man ska resa nånstans imorn men kommer bli jätte roligt. :D
Imorgon klocka 8 går tåget mot Arlanda så det blir till att kliva upp tidigt. :D 
 
Hoppas ni har haft en bra helg, vi hörs igen till nästa helg skulle jag tro. :) PUSSHEJS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0