godjul

 
Nu är julen över och jag har haft en väldigt lugn men bra och härlig jul. Tyvärr har jag inte haft samma julkänsla som jag bruka ha och mycket av de kan ju bero på att vintern är inte lika bra som förra året, betydligt mindre snö och mest is och ingen skönviksbacke öppen på långa vägar...
Men julen var som sagt bra, julafton spenderades hemma med familjen, farmor och robert med en massa julmat och tjockande.;p jag fick massa bra julklappar så jag är nöjd, bl.a så fick jag en ny plattång som var riktigt efterlängtat då min tidigare gick sönder för ett par månader sedan. Fick ett zumbakit så nu jävlar ska jag shaka bort julgodiset, ha iallfall testat två skivor nu och det är svårt men verkligen roligt.:D 
 
På juldagen gick jag och shoppade mig några egna julklappar på rea, ett pumpset(skivstång) och en surfplatta; samsung galaxy tab 3, 32gb. :) dock ville jag egentligen ha sony experia tablet z och va jätte inställd på den men såklart va de rea på typ alla utom den och de skillde rätt mycket i priset så fick ge med mig men den här bli nog jätte bra också,  så den och ett skydd till köpte jag också.:) 
 
 
 Julklappar till sig själv sitter väl aldrig fel. :)
På kvällen blev det filmmys i soffan med hela familjen för en gångs skull, händer inte särskilt ofta.;p 
Idag är det sista dagen på julhelgen och jag ha kört shoppingdag nr 2 på rean men denna dag inne i birstahuset tillsammans med Emma.  :D proppat med folk men det känns inte så farlig längre om man nyss varit och trängts i London,  hehe;p. Kom bara hem med smycken och 1 bh idag och tro de eller ej så bli de mellandagsrea dag nr 3 imorgon men denna gång på mammas vilja. ;p 
Va typ helt slut efter dagen, fötterna värkte men ändå ställde jag mig och zumbade lite innan mat hos mormor, vet nån som kommer somna fort imornkväll iaf, hehe.
 
Hoppas ni också hade en bra jul och att ni är nöjd med era julklappar.  :)
Kramisar<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0