köket hela dagen lång

Idag har min plats varit i köket i stort sätt hela dagen.
Började med att baka bröd, jätte gott blev det och recept finns HÄR. Sedan har jag hållt på röjt och städat i köket nästan hela dagen fram tills middagstid. Det var lite jobbigt då det finns en hel del i skåpen/lådorna här som man ska ut och in med för att kunna städa invändningt men hade lovat lite storstädning av vissa rum för att tjäna av en del av mina skulder jag samlat på mig under sommaren då jag inte haft några pengar och gått på lån av mamma och pappa.
Har gett upp för dagen iaf men har lite kvar att göra på köket, några lådor kvar och alla luckor utvändigt. :)
Men tycker jag har varit tillräckligt duktig idag och vill gärna se något annat än ett kök resten av dagen. ;P
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du har varit riktigt duktig idag och snart är du ju klar med uppdraget ;)

Svar: Jaa inte så mycket kvar :)
Elin Andersson

2013-08-13 @ 22:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0