tillbaka till plugget

Praktiken är över och jag har återgått till skolarbete igen. :) Dock så har jag 4 dagar att ta igen så kommer ju att få tillbringa lite mer tid med barnen på förskolan, men annars så har praktiken varit bra och lärorik på många sätt och vis och barnen förstog inte riktigt att jag skulle komma tillbaka några extra dagar så de ropade " HEJDÅÅÅ ELIIIINNN!!!" och vinkade och så hela vägen till affären och påväg hem därifrån, söta ungar! :P
Idag har vi iaf haft som seminarium om vfun som en uppföljare på det och det fanns faktiskt väldigt mycket och diskuttera utifrån det och de var roligt och höra att de var lite olika för alla på de förskolor som de hade varit på. :)Sedan var det ju såklart kul och få träffa klassen igen och få höra hur de hade haft det under de här 7 veckorna. :)
 
Slutade vid 12 så då drog jag ner till polisen och fixade ett pass. Resan betalade jag igår så nu känns mitt resekonto lite tomt igen från att ha lyckats spara ihop en hel del. Känner mig duktig som lyckats snåla en del månader och fått ihop tillräckligt med pengar och i rätt tid, nu fattas det bara lite fickpengar och lite annat smått och gott. :)  Börjar närma sig väldigt mycket nu, det är endast 44 dagar kvar nu tills vi åker. :D
 
Nu har jag iaf nyss ätit lite mat, taccos fick det bli idag, lite lyxfredag för mig själv typ.
Kommer spendera min kväll med Mr.plugg och hoppas att jag ska komma någon vart på min uppgift, har redan börjat om en gång..
 
Ha en bra fredag!! :)

Kommentarer
Postat av: Zenitha Nordqvist

Du åker snart! :o Du får ha det så roligt då du är borta och vara försiktig med solen, är typ as varmt där den tiden ni åker.

Svar: ja de är typ 30+ då, men jag kommer iaf ha hög solskyddsfaktor första veckan och sedan gå jag ner lite lägre andra veckan även om jag inte bruka bränna mig så är det ju en helt annan sol där och man vill ju vara på sin säkra sida. :)Det blir nog roligt och ett bra sätt att avsluta det här skolåret på. :)
Elin Andersson

2013-04-28 @ 10:13:29
URL: http://nitashundvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0