1 vecka i fjällen

Hallåhallå!! Har verkligen inte haft tid eller ork att blogga på ett tag, har haft så mycket annat för mig.
Förra helgen så åkte jag tåg på fredagen till Timrå och gick direkt på fest, hann inte hem emellan. Det var en klassåterträff med gymnasiet och det var riktigt roligt och få träffa gamla klassen.
på lördagen var det bara att ladda för nya tag igen och dra hem till Emma för att fira att hon fyllt 20 år. :)
Blev först föris där sedan fortsatte vi kvällen på Jacks, var också en rolig och trevlig kväll. :D
 
I söndags åkte jag till Åre med mamma,pappa och mormor och kom hem igår. :)
Har haft en super bra och härlig vecka i fjällvärlden  med till största delen fint väder där jag åkt massa bräda, flygit skärmflyg som var hur häftigt som hellst, shoppat lite på byn, ätit massa gott och bara myst på. :)
Jag tänkte lägga in lite bilder senare eller inom de närmsta dagarna, så då lär jag berätta lite mer om just flygupplevelsen och sånt vi gjort. :)
 
Om ni är nyfiken så håll utkik. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0